Bestellingen

Hoe kan ik mijn aankoop annuleren of wijzigen?


Zolang het pakket niet is verzonden, is het mogelijk zijn om je bestelling te wijzigen of te annuleren, met uitzondering van een bestelling 'made by WOOLOBJECT'. Maar stuur in alle gevallen zo snel mogelijk een e-mail naar hello@woolobject.nl, waarin je jouw wensen of vragen kenbaar maakt en we zullen proberen een oplossing te vinden. Als de bestelling kan worden geannuleerd, betalen we het bedrag terug.




Staat je vraag er niet bij?


Je kan atlijd mailen naar hello@woolobject.nl en wij zullen proberen je zo snel mogelijk verder te helpen.




Wat kan ik doen als ik het artikel niet voldoet aan mijn verwachtingen?


Natuurlijk kan het voorkomen dat je iets anders verwacht. Als je niet tevreden bent met je keuze, kun je binnen 14 dagen een e-mail sturen naar hello@woolobject.nl. Vermeld aub onze referentienummers en laat ons je vragen weten. We zullen proberen een oplossing te vinden en je laten weten wat de mogelijkheden zijn.




When can I expect my package? / Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?


We try to deliver as soon as possible. In most cases we have a delivery time of 4 - 8 working days. When it takes longer than expected, we will try to inform you in time. You can also contact us by sending an e-mail to hello@woolobject.nl. Please mention your reference number. We proberen zo snel mogelijk te leveren. In de meeste gevallen hebben we een levertijd van 4 - 8 werkdagen. Wanneer het langer duurt dan verwacht, zullen wij proberen je tijdig te informeren. Je kunt ook contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar hello@woolobject.nl. Vermeld dan wel even je referentienummer.




Kan ik naar de winkel komen?


Wij hebben geen bezoekadres of winkel, alle bestellingen worden uitsluitend online verwerkt.




What can I do when the article does not meet my expectations?


Of course it can happen that you expected something else. If you are not satisfied with your choice, you can send an e-mail to hello@woolobject.nl within 14 days. Please mention our reference number and let us know your questions. We will try to find a solution and let you know what the possibilities are.




Can I change or cancel my purchase?


As long as the package has not been shipped, it is possible to change or cancel your order, with the exception of an order 'made by WOOLOBJECT'. But please in all cases send an e-mail as soon as possible to hello@woolobject.nl, in which you express your wishes or questions and we will try to find a solution. If the order can be canceled, we will refund the amount.




Can I visit the shop?


We do not have a visiting address or shop, all orders are processed exclusively online.




Is your question not included?


Please send an email to hello"woolobject.nl with your questions or comments and we will try to reply as soon as possible.





Verzending en verzendkosten

Op welk tijdstip ontvang ik mijn bestelling?


Al onze pakketten worden met DHL verstuurd, je krijgt hiervan per mail een track & trace bericht. Hoe laat ze bij je zullen zijn, hangt af van de route en kunnen wij geen uitspraak over doen.




Mijn pakket is niet afgeleverd, wat kan ik doen?


Als het pakket niet is afgeleverd volgens het schema, en je hebt geen idee wat de reden is, laat het ons dan even weten en mail naar hello@woolobject.nl en wij nemen met DHL contact op. Je mag uiteraard ook zelf navraag doen.




Leveren jullie ook in het buitenland?


Ja, wij kunnen naar alle landen verzenden, de verzendkosten worden apart aangegeven.




Wat zijn de verzendkosten?


De verzendkosten binnen Nederland zijn € 5,95 per bestelling, maar boven een bestelling van € 125,00 leveren wij gratis.




At what time can I expect the delivery?


All our packages are sent with DHL, you will receive a track & trace message by mail. We cannot make any statement about the exact time they will arrive it depends on the route and we can not make a statement about it.




My package has not been delivered yet, what can I do?


If the package has not been delivered according to the schedule, and you have no idea what the reason is, please let us know and mail to hello@woolobject.nl and we will contact DHL. You can of course also make inquiries yourself.




Do you also deliver abroad?


Yes, we can ship to all countries, the shipping costs are indicated separately.




What are the shippingcosts?


The shippingcosts will be mentioned separately





Prijzen

Verkopen jullie ook aan dealers?


Helaas is het niet mogelijk om tegen een gereduceerd tarief aan wederverkopers te leveren.




Komt er nog BTW bij?


Al onze bedragen zijn inclusief BTW, maar excl. verzendkosten




Do you deliver to resellers too?


Unfortunately, it is not possible to deliver to resellers at a reduced rate.




Is VAT included in the price?


Yes the prices include VAT, if the shipment leaves the Netherlands, no VAT will be charged.





MELD JE AAN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF

Contact

FAQ

Verzenden & retouren

Privacy statement

© 2018 created by Woolobject.

0
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon

WOOLOBJECT

knit your own